Vybíráte robotickou sekačku iMOW®? Pak se pohodlně usaďte a nechte vše na nás. Váš autorizovaný prodejce iMOW® Partner nabízí kompletní iMOW® servis – poskytne vám kvalifikovanou podporu při samotné koupi sekačky, počáteční instalaci i následném servisu a zodpoví veškeré dotazy. U našich vybraných a proškolených iMOW® specialistů se můžete spolehnout na kvalitní poradenství už od začátku.
Nikdo nezná robotickou sekačku iMOW® lépe než váš autorizovaný prodejce iMOW® Partner. Tito vybraní prodejci STIHL se pravidelně účastní školení, aby se vám na místě dostalo individuálního a kvalitního poradenství. Prodejci vám odborně poradí s koupí vhodné sekačky a na vyžádání vám mohou robotickou sekačku odborně nainstalovat, opravit i pravidelně servisovat. Váš prodejce vám také poskytne tipy a rady pro bezpečné a správné používání robotické sekačky, abyste svou iMOW® dokázali naplno využít.
Vy i vaše sekačka iMOW® jste u svého specializovaného prodejce v těch nejlepších rukou. Prodejce iMOW® Partner může na požádání nabídnout kromě instalace sekačky iMOW® také další služby:
Prodejce provede každoroční údržbu a kontrolu vaší robotické sekačky iMOW®, zkontroluje její funkčnost a v případě potřeby do ní nainstaluje nejnovější software. Zároveň provádí veškerý záruční i pozáruční servis vaší sekačky.
Nože robotické sekačky iMOW® je třeba pravidelně měnit. Výměnu nožů můžete provést u svého prodejce iMOW® Partner, který zkontroluje, zda nože nejsou opotřebované a poškozené, a případně je vymění.
Vaše robotická sekačka iMOW® potřebuje také pravidelně řádně vyčistit. Prodejce za vás sekačku odborně vyčistí a zkontroluje plášť, žací ústrojí a nabíjecí kontakty. A pokud nemáte doma vhodné místo, kam byste sekačku přes zimu uložili, můžete si ji po domluvě u některých prodejců iMOW® Partner uschovat a vyzvednout až před sezónou.